Fatmanurr1609 yaa hiç sormayın gebelikte beni en en zorlayan şey oldu desem yeridir. İlk gebeligimde de vardı ama şimdiki kadar değildi ikinci gebeliğim ve ikiz olduğu için midir nedir geceleri uyku haram . Normalde alt bacaklarımın arka kısmına vururdu şimdi 33 haftsligim son bir haftadir sol diz kapağının altında darbe almış gibi bı agti yanma ve aşağı doğru kemiklerime kadar vuruyor kemiklerim içinde sanki alev topu geziyor. Ben genel vücut olarak çok sismedim bacak kalimligim aynı sadece göbek çıktığı için doktor govden bacaklarına ağır geldiği içinde ekstra tetikliyor dedi. Ara ara uyanık soğuk su döküyorum dizime buz koyuyorum biraz rahatlıyor ama sonra tekrsr başlıyor. Magnezyum da içiyorum bu arada ama çok faydası yok gibi