Egss Merhaba arkadaşlar bugün 6 hafta 2 Günlüğüm Beta HCG 13 000 normal mi? Aile hekimine Kan verdim referans dışı yazıyor Beta HCG 13.000 yazıyor haftaya göre Beta HCG değeri normal mi değil mi anlayamadık . Lütfen Bir bilen varsa yardımcı olabilir mi?
Kubratntklu Egss gebelik olduğundan dolayı referans dışı yazıyor kese bebek vs göründü ise betanın önemi yok artık
Egss Kubratntklu kese göründü Yolk sac da göründü. Ama bebeği çarşamba günü görmeye gidecektik Allah izin verirse görecektik ama bilmiyorum Aklım Karıştı
Kubratntklu Egss yok aklınız karışmasın gebelikten referans dışı çıkmış dediğim gibi beta artışını takip ettiniz mi artış nasıl ilerlemişti
Mavikizkaracocuk Bu değerin düzgün artması dışında rakamın kac oldugu hiç önemli değil. Rahatlayin ve sürecin keyfini cikariinn
Egss Mavikizkaracocuk Ya aslında öyle takıntılı bir insan değilim ama bir an referans dışı diye görünce acaba Haftası ile eşdeğer mi gitmiyor diye kafamız karıştı neyse artık Çarşamba gününü bekleyeyim haklısınız
Egss Beta artışımda sıkıntı yok İki günde bir iki kat Hatta daha fazlası artarak devam etmişti sonrasında zaten belli bir süre sonra bıraktık beta artışına bakmayı