Ayfat90 Bugün ovülasyon testinde pik görünce değerlerime baktırdım, değerler nasıl bilen birisi yorumlayabilir mi? E2 125 LH 37,25 Progesteron 0.7
orkidemm_ Ayfat90 yumurta kaliteli olmamış 180 ve 200 arası olmalıydı ayrıca progesteronda yumurtlamadan 7,8,9 gün sonra bakılmalı 3 üstü olmalı bu değerle yumurtanın sağlıklı çaylayıp çatlamadığını söyler
yesildeniz_ sngl3875 baktırdığınız zamana göre değişir regl zamanı baktırdıysanız normal ama yumurtlama dönemi için çok düşük bi değer yumurtlama olmamış demek
Ayfat90 orkidemm_ daha önce yumurtlama zamanı doktor progesterona da bakmıştı o yüzden ben de baktırayım dedim ama sonradan araştırdım sizin dediğiniz gibiymiş. Yârın tekrar baktıracağım e2ye ama bu ay da olmadı sanırım