Durus123 Kızlar karın alt tarafında pıt pıt bişey atıyor gebelik bekliyorum ama sizce bu gebelik belirtileri mi
sevgibeybi Durus123 geçen ay böyle oldum böyle olan da burda hiç görmedim. Ama negatifti🤷🏼♀️ inşallah sizinki pozitiftir 🥰🥰
Parilti007 Henüz hamilelik belirtisi arıyorsanız daha bilmiyorsunuz gebeliğinizi diye düşünüyorum. Ama hayır gebelik belirtisi değildir o haftalarda pıt pıt atmaz atsa da hissetmeniz mümkün değil:)
yesildeniz_ Gebelik oluşurken seğirme oluyor aslında evet pıt pıt atıyor. Damar seğirmesi oluyor bebek hareketi ya da kalp atışından dolayı değil