Hamide_00 -Arzu-76 eve gelir gelmez kullandım sürekli uyurken çıkarıyordum beli bölgesine takılandan kullandım asla göbeğim sarkmadı kendini hemen toparladı biraz da kilo verince inşallah aynı şekilde ikinci doğumum da da kullanıcam
Neferut Hamide_00 ne kadar süre sonra takmaya başladınız. Benim 21. Günüm hala dikişlerime zarar gelir diye korkuyorum takamıyorum göbeğim kalacak.
Hamide_00 1prens1prenses_ valla o zamanlar da 101 den almıştım öylesine baya iyi çıktı işe yaradı bende sürekli kullandığım için bi benzerini atayım size linkini https://ty.gl/yf4uevbls6m6y Bunun gibiydi korsem bende bundan alacağım tekrar
Hamide_00 Mrv0651 https://ty.gl/yf4uevbls6m6y Bu korseyi öneririm benim kullandığım da bu tarzdı dikişlere asla sorun olmadı hatta aksine ağrılarımı hafifletiyordu hareket ederken gülerken falan karnımı tuttuğu için
Hamide_00 Neferut 3.günü takmaya başlamıştım doktorum da kullanabileceğimi söylemişti sıkıntı görmedi çok iyi geldi bana sarkmalarım olmadı