Kızlar 22 haftalıgım 1 hafta oncesine kadar bebek hareketini hareket seklinde hissediyordum ust taraflarda nadir de olsa. Sonra hareketler biraz azaldı su 2 gundur de hareket degil sadece degisik zonklama tarzı vajinaya vuran bir sey oluyor o kadar. Normal mi bu durum yasayan var mı lutfen bilgilendirin. Kanama şiddetli ağrı vs yok. O ismini veremedigim sey neyse agrı oluyor ve geciyor ama oyle hareket tarzı yukarılarda bir hareket hissetmiyorum 2 gundur