Merhaba benimde yürüdüğümde başlayan ve harekete bağlı artan karın ağrım oluyor uzun ayakta kaldıysam ağrı kesiciye ihtiyaç duyacak kadar neredeyse uzandığımda kısa bir süre sonra geçiyor ama hepte dinlenerek geçiremiyorum çocuğum var gebeliğin çok başındayım bu kadar ağrı olması normal mi özellikle belli yerlerde oluyor ağrım sağ yumurta ve karnımın ortasında genellikle iğne batması yada adet ağrısı gibi karışık ağrı türleride