Havva001 Dupbaston yazdı doktor kadın doğum kızlar içtim henüz regl olmadım adetim 21 gün geçti hamile olsam çıkardı acaba neden bu ilacı kullanıp regl Olan oldu mu yada hamilelik yaşayan
seda_ay Havva001 bende bu ay kullanmaya başladım düzenli regl olurum normalde gebelik planladigim için yazdı doktor adet gunlerinde sıkıntı olmaz olursun dedi eğer gebe kalirsan da bebek tutunur dedi biz deniyoduk bu ay bat 17 regl olmadım
Busraaaakkk seda_ay benimde bat 17 düzenli regl olmama rağmen ilk bu ay gebelik planlarken reglim gecikti bugün acile gittim test negatif çıktı. Henüz doktora da gitmedim folilasit falan kullanmıyorum ama doktor yolu görünüyor banada :(