mrvcermeli Bernalice Şubat sonu Mart başı gibi diyorum ama ben hiç belli de olmaz iki çocuğum da birisi 42 hafta da geldi birisi de 41 hafta da
kucukkadinn Bizde kızımla 28+1 iz❤️🧿 mart başı gibi gelir diye tahmin ediyorum bende sağlıkla kavuşalım 🤲🏻😍🧿
Edanursoylu MkalpR benim ilk dogumum sezeryandi. Aslında 6 yıl geçti ama özelde devlette yapmıyoruz dediler bende ustelemedim zaten normal doğum oldukça korkutuyor gözümü
MkalpR Edanursoylu anladım Bende normal doğum için çok cesaretli biri değilim sezeryan istiyorum ama çevremdekiler normal daha iyi diyor o yüzden kararsız kaldım
Sevgi1296 Edanursoylu planlı sezaryen da yine de hasta bezi alt açması gibi şeyler istiyorlar mı benim de ilki sezaryen ama baştan normal doğum olacak diye bunları hep almıştık
Edanursoylu MkalpR herkes herseyi konuşur maalesef. Sen kendini nasıl mutlu hissedip iyi hissedeceksen onu tercih etmelisin🌸