Naznaz9 hepimiz aynı şeyleri yaşıyoruz canım. Sen sadece yemek yap sonra da çocuğunla ilgilen. En önemlisi bu. Kendine de zaman ayır evin toplu olsun ama sürekli temizliğe gerek yok. Benin bebeğim 8.ayına girdi sadece yemek yapıyorum. Eşim başlarda o kadar yordu ki ne mama almama izin verdi ne başka biberon denememe. Çocuk aventi tutmadı ikinci biberonu almadı. Teyzemin oğlununkini kullandım hala da onunkini kullanıyorum düşün. O yüzden bunlara çok hizmet etmeye gerek yok bacım
.