Eessra_1 Hanımlar dün temizlik yaptım evde, hamileliğimde ilk defa bu kadar yorulduğumu hissettim bebeğim 2kg 400 gram.dun akşam rahmim çok ağrıdi şuan da rahmimin ön kısmı ağrıyor sizce neden
iremhzl Eessra_1 regl olucakmissiniz gibiyse bana da oluyor biraz suruyor sonra geciyor bazen sol kasigim cok agriyor bebek sagda olmasina ragmen uymudan uyanip inlemisligim var dogum hazirligi oldugunu dusunuyorum