Normalde su gibi idrarım olurdu günde 3 litre su içiyorum ilaçlardan mı anlamadım 1 haftadır öyle idrarsa yanmada yok enfeksiyon vardı 2 hafta önce ama çok değildi tek kullanımlık ilaç kullandım. O zaman bile su gibiydi şimdi niye böyle anlamadım sancılarım başladı alakası yoktur herhalde ama yaşayan varmı