Elis27 Bas00 bana kadın dogumcum 19 haftanin gayet iyi olduğunu söylemişti ama 22 de iyi diyenler var ama 19 da ideal ve yaptırılabilir zaten 18 ile 22 arası yapılıyor sanırım
Bas00 Hasret72 ben devlet hastanesinde randevu buldum diye o şekilde gidiyorum normalde muayenelerim özelde oluyor kendi doktorum yüzünü gösterir umarım diyerek devlet hastanesindeki randevuyu değerlendirmek istedim