Aleyna48 doktoruma sormuştum, bebek bir yere toplanıyormuş gibi bir sertlik oluyor kasılma mıdır diye, kasılma böyle bi şeymiş. Rahim kasılmasını hissetmen normal bebek ve rahim büyüdükçe demişti. Ama ben kasılma esnasında sancı vs hissetmiyorum. Bir de düzensizse endişe etmene gerek yok demişti. Sizi rahatsız ediyorsa doktorunuza danışmakta fayda var