Rabia941_ 40+3 te sabah 5 te nişanım geldi öğleden sonra 15.30 te doğurmuştum. Nişan geldikten sonra gün içindede doğum olabilir o hafta içindede olabilir demişti doktorum. Sizin haftanız biraz daha olduğu için bu hafta içinde doğumunuz gerçekleşebilir, Allah güç kuvvet versin, bol bol dinlenin kendinizi yormayın 🌸