Benim bebeğim de neredeyse her emzirme sonrası kısıyor ama fışkırarak değil reflü mü bilmiyorum. Emzirmeden önce değiştiriyorum altını emzirdikten sonra da 15-20 dk omuzumda bekliyorum . İlk zamanlar gazı çıktığı gibi yatırırdım yine kusardı sanırım benim yüzümden oldu reflü olduysa. Siz yapmayın o hatayı. 🌸