Esrgmss Kızlar Salı günü doğum yaptım doğuma kadar hiç ödemim yoktu ama şu an ayaklarım ve bacaklarım o kadar şiş ki patlamak üzereyim. Böyle olan var mı ? Varsa nasıl ve ne zaman geçti ?
Daisyy000 Esrgmss 15 gun içinde geçecek merak etmeyin. Bol bolll su içip idrar yapmanız lazım ödemler öyle gidiyor
Fatmanur2722 Esrgmss benimde ayaklarım aşırı şişmişti çok korkmustuk kötü birsey olur diye doktorumu aradk 40 gune kadar normal dedi 2 haftada gecti zaten
Gokturkmom_ Esrgmss Benimde eve geçtikten sonra oldu 2gün baya bi şişti ayaklarım kendiliğinden geçti sonra
Ardennnnn Esrgmss iki haftaya kalmaz geçer canım benimde ayaklarım tulum gibi olmuştu o kadar gerginki yürürken aglicak duruma gelirdim Sanki ayağımın üstü yürürken yirtilcak gibi hissedersim ah ah ama geciyo hiç merak bol bol su iç 🥰
Esrgmss Ardennnnn inşallah çabucak geçer ya gerçekten çok kötü . Peki su dışında başka bişiy yiyip içtiniz mi ödemi atmak için
Bbuusra Esrgmss Evet ayaklarım doğumdan 4 gün sonra bir şişti. Çok korktum resmen davuldu ve hamilelikte ödem sorunum yoktu. 5. Gün kontrolüne gidince doktorum geçer korkma olur böyle dedi. 2 3 gün sonra geçti.
Ardennnnn Esrgmss yok yok canım hiç bişi doktorjlum da sadece su iç dedi bişi vermedi zaten sakın detoks suyu gibi biseye girisme ondanmidir bilmem ama baya sütüm azalmistiaydanozlu limonlu su içeyim dedim sonra olanlar oldu … Gecmicek gibi geliyo ama geciyo merak etme 💕
okuyananneeeee Esrgmss ayaklarınızı yukarı tutun , arada soğuk suyla yıkayın tuzlu yemeyin bol su için Hastane de serum vs takılınca da aşırı ödem oluyor
Bayraksevda Esrgmss benim de yüz ayak el çok şis yürürken ağrıyor artk doğumun 7. Günündeyim ne zaman geçer bilmiyorum