Bebeginiz tersse eğer döneceğini beklemek biraz saçma olmuş devlete gittiniz sanırım, sezeryan istiyorum diyip doğum yapma şansınız yok. Umarım sizi ve bebeği çok hirpalamadan gerçekleşir doğumunuz.rabbim çabucak kucağınıza almayı nasip etsin inşallah