Anonimim ay ben de aynıyım hatta ben de başlık açmayı düşünüyordum tuvaletimi yaparken karnıma bi ağrı gibi bşr şey batıyor, bir de bazen ara ara karnıma adet ağrısı gibi ağrı giriyor ama doktoruma idrar tahlili vermiştim 10. Hafta da temiz dedi başka bir şey demedi 30 unda randevum var tekrar gidecem bir daha söylerim artık bu giren adet ağrısı gibi ağrı korkutuyor