Kızlar bat 17ydi hala regl olamadım. Olamadığım gibi kasık ağrısı, baş ağrısı, ateş basması ve anlık değişen ruh hallerinden yılmış durumdayım. Bugün o kadar başım ağrıdı ki mideme vurdu ilaç da içemedim acile gittim az önce beta baktılar 1,2 çıktı şaka gibi… Tabii her şey nasip bu ayrı bi konu ama bu kadar belirtiye bu sonuca anlam veremiyorum çok üzgünüm bu yüzden