Cansu08
En nihayetinde italyan marka olup kaliteli olacağını düşündüğüm bir araba. Ama henüz görmedim. Çin mallarından iyidir diye düşünüyorum. Yanılıyor muyum?
Selennnnn
Çok araştırdık ve Bende onu aldım kullanmak nasip olsun 🙂 birde kız oldugu için renk paketi satılıyor pembeyi aldık
Sevocan
Bende chicco urban aldim cok begeniyoruz insalllah kulandigimizdada ayni fikirde oluruz