Ben yedim sucukta yedim salam da noodle da çiğ köfte de hamburger de pizza da aklınıza ne gelirse yedim kola da içtim tabi abartmadan hiç birsey olmadi bebegim de gayet saglikliydi şuan da 7 aylik oldu maşallahı var canınız çektiği zaman abartmadan az bir şey de olsa yiyin derim ben