Mzgn Merhaba kizlar ! Diyarbakirdan bana iyi bir doktor tavsiye edermisiniz ama lutfen gercktn iyi bir doktor olsun ben cok hassas bir insanim birine gittimmi kendimi Rahat hissetmek istiyorum insanlarin kusurlarini gormeyen bir doktor olsun. Genesisde Pinar hanim istiyordum oda 4 Mart dedi cok gec :( Suan 5+2 haftaligim. Simdiden tsk ederim ❤️
Deniz_d_annesi Mzgn canım memorial Dicle hastanesinde Ali Emre hoca var öneririm çok ilgili bi doktor.
Gevrann Mzgn ben de hamileliğimin başından bu yana Sultan hastanesine gidiyorum. Doktorum Özgür Özkul ben memnunun doğumuma günler kaldı bakalım nasıl bir doğum geçirecem 🤗
Piiinar Ben en başından beri Sezin Vural hanıma gidiyorum kendimi çok rahat hissediyorum Güler yüzlü sıcak kanlı bir doktor
Piiinar Mzgn ben bazen gün içinde randevusuz bile gidip fiş aldığımda sıra bulabiliyorum sıra konusunda hiç sıkıntı yaşamadım kamu indiriminden yararlanıyorum 86 tl muayene ücreti
Kubrarana Pınar hanım gerçekten çok ilgili ve bilgili bir doktor onun içinde çok yoğun bence onu bekleyin ya da şimdiden randevunuzu alıp o ara başka bir doktor da tercih edebilirsiniz zaten bir kere gittiniz mi kendisi 4 hafta sonrasına randevu oluşturuyor.biz memorıial Dicle şubeye de gittik Emre beye ben açıkcası memnun kalmadım🤷🏼♀️