Geçen hafta gittim. Doktor sert mizaçlı pek gülmüyor ama gerekli her şeye baktı sanırım bizim kısa sürdü 20 dk filan. Orda problem yok da bi gün sonra göbeğimde inanılmaz bi kaşıntı ve kızarma başladı bikaç gün geçmeyince sonradan kadın doğuma ve cildiyeye gittim egzama olmuş jelden kaynaklı olabileceğini söylediler. Bi haftadır kabus gibi kaşınıyorum çok fena. Gittiğiniz her doktordan sonra jeli sabunla çok iyi yıkayın.