Nannaann Adam akıllı hamile pantolonu bulup alabilen var mı?? Alıp memnun kaldığınız hamile pantolonları var mı acaba ??
Daisyy000 Nannaann Ben hamile pantolonu almadım,görüntü olarak beğenmiyorum. Onun yerine her zaman kullandığım pantolonların büyük bedenlerini aldım. O şekilde kullandım.LCWnin hamile koleksiyonları vardı etrafimdakiler genelde oradan aliyorlardı
bereninannesi__ Nannaann lc waikikiden aldım dün geldiler 2 kot 2 eşofman 1 tayt aldım Şuan bel kısmı hafif bol ama kendi pantolonlarım artık baskı yaptığı için aldım çok beğendim gelenleri de.
babyandmomy__ Nannaann artış markasından aldım aşırı memnunum hem göbek ve ağ kısmı çirkin durmuyor hem de çok rahat ama pamuklu düz paça olan biraz diz izi oluyor ama diğeri mükemmel
Minikask34 Nannaann Trendyoldan defactodan aldım baya rahat ve güzel görünüyor karnıda çok iyi sarıyor ☺️
Minnaksever Nannaann lcwden aldım tayt gibi ama paçası geniş bi tane de triko takımım var oluyor onları giyiyorum zaten çok çıkmıyorum
Pechorin0622 Bodin diye bır marka var trendyolda oradan ıspanyol paca ıcı kalın polarlı fıtıllı sıyah bır pantolon/ tayt aldım. Iyıkı de almısım cok memnun kaldım hem fıyatı makul hem kalıtelı. Artısı ovuyorlar ama ınflucerların ovdugu bır markayı almak ıstemedım acıkcası
Mrvsmt2502 Nannaann ışşıl ha ile dünyası var trendyolda faşan mağazaları var. Benim bulunduğum şehirde direkt mağazadan almıştım 1 kot 1 eşofman 2 elbise çok rahatlar her çeşit ürün var neredeyse .
Namesiz6 Ben lcw den bi pantolon pentiden 2 termal tayt 1 tane de h&m den aldım. Jimmey key mağazasından 6 tane de kışlık elbise aldım. Onları kullanıyorum.Doğuma 1,5 ay kaldı yetti bunlar bana
Mucizee80 Nannaann bulmakta hep sıkıntı yaşıyordum Trendyoldan hamile salopet aldım gebelik sonrası bile rahatlıkla kullanılabilir
Firdevs06 Nannaann Bende bi ara çok bakmıştım ama bulamadım büyük beden almak istemedim doğumdan sonra bidaha giyemem diye trendyolda gördüm hamile pantolon genisletici var ondan aldım şimdilik o beni idare ediyo normal giydiğim kumaş pantolona takıyorum bel kısmı genişliyor isterseniz bi bakın
seyma0661 Nannaann lcwdan hamile pantolonu almıştım bol paça. Karın kısmı geniş lastikli ama çok hoşuma gitmiyor rahat edemiyorum onun için normal eşofman aldım bir beden büyük. zaten eşofmanlar esnek oluyor doğumdan sonra da giyerim dedim