obiranne3 hamilelikler diğerlerinden farklı oluyor mu sizinde. 2 evladımda hiç mide bulantısı,baş dönmesi hissetmezdim. bu hamileliğimde 2 lokma bişey yiyim yediklerim ağzıma geliyor. karnımın aç olduğunu hissediyorum ama midem asla almıyor boğazıma kadar doluluk hissi veriyor🫠
Tugceelanaz obiranne3 Hiç birşeyim yoktu uyku hâlı vardı 3 ay (kız) Bulantı+kusma+kanama(kız) Bulantı+ kusma+kanama (kız) Benim böyleydi 🌸
turkan403 obiranne3 benm dr cok farklı geciyo kızlarda daha zordu sanki bunda son aylarda zorluyo ne bulantı ne baş dönmesi ne uyku hali Sivlclnme bile yaşmdm herkes erkek dedi😃😂karnım bile öyle diyolar ama üc kızım olucak🥺
Premsescik obiranne3 2 gebeliğim cok rahat geçti hamile değildim sanki ama bu gebelikde mide bulantısı halsizlik uyku hali cok oldu halada var ikindiye kadar kafamı kaldıramıyorum yastıkdan bu gebelik zor gecti bana
Tazegelin12 obiranne3 İlkte bulantı falan yoktu sadece üşüyordum erkek ikinci bulantı kusma 4. Aya kadar kız şimdiki kusma bulantı yok üşüme aynı erkek
obiranne3 Tugceelanaz Allah bağışlasın😍 Benimde 2 kızımda hiç birşeyim yoktu, 3. de ilk kez böyle bişey yaşayınca sormak istedim. hissediyorum 3. de kızım olucak en büyük hayalimiz😍
Iraz Tugceelanaz maşallah Allah bağışlasın ymurta takibi filan yapmismiydiniz yada çatlama günü ay çok tatlı 3 kız sık iliskimi oluyor nasıl oluyo sırrını açıklayın maşallah Rabbim esirgesin
Bedk56 İki oğlum var onlarda aklımda kalan zor geçen hiç bir şey olmadı çok şükür şimdi kızım geliyor hayırlısıyla ama başından beri hep halsizlik mide yanması ağrı çok yoruldum artık ama az kaldı buna da şükür 🤲🏼
Zemree28 İlk gebeliğim felaketti mide bulantısı koku hassasiyeti tiksinme hepsi bir kombo şeklinde idi resmen 2. De ilk 3 ay ara ara kusma oldu ama ilkinden tabiki çok çok iyiydi (2 oğlum var ) Ye hamileyim aşırı uyku hali baş ağrısı yaşadım ilk 3 ay ve karın ağrısı hala uyku hali mevcut 28. Haftadayız onun harici bulantı ve tiksinme çok olmadı kızımız oluyo 🥰tamamen hormonel bir durum bence 3 de birbirinden farklı oldı benim ☺️
obiranne3 Premsescik Tazegelin12 Mmihtiban Kubraylvc Rabbim hepimize kolay hamilelikler geçirmeyi nasip etsin🌸 yanlız değilmişim sormak istedim teşekkür ederim
turkan403 Mmihtiban âmin inşallah allah razı olsun 🤲🥺 cok isterim süpriz olmasını ama iki ayım kaldı her gitmemde artk soruyorum doktor beni kovacak birgun😁
Kubraylvc 3.bebişim ilk kızımda 8 ay yattım kabus gibiydı doğuma kadar kustum ikinci kızımda ⅘ ay çok kustum 3.bebiş erkek hergun kustum suan 20 haftadayız bel ağrısından ölüyorum
Duruu3 obiranne3 ilk oğlumda aşırı kusma bulantı uyku çektim Bebeğim kiz onda istahim sıfır kilo bile almadım desek yeridir ama doğumdan sonra aşırı kilo aldım Oğluma hamileyim aynı oğlumda yasidgim şeyler yaşadım ilk ama tek fark Allah’a binlerce şükürler olsun 15 haftada bulantı kusma ortadan kaybolduğunu inanamiyorum birde baş agriis çok olduuuuu hala cekiyorum yaa
obiranne3 Duruu3 Çok geçmiş olsun temennim rahat bir hamilelik geçirmemiz. sorumluluklarımız fazla olunca, ekstra sihatimizdeki sağlık sorunumuz, rutinimizi etkiliyor
Gmze07 obiranne3 Bende aksine boşalıyo hiç dolmuyo sürekli yiyorum diğelerinde de mide bulantısı yaşamadım sadece çok açsam yaşadım ama bu bebeğimde tansiyonla sıkıntılarım ve kansızlığım ortaya çıktı 3. Beni baya yordu yani daha ilk aydan olsun sağlıklı olsun da 🌸
Duruu3 obiranne3 aynen öyle Allah güç küvet versin bize bizi evlatlarımızın başından eksik etmesin amin inşallah