sulee97- Kızlar 9 haftalık hamileyim , ama Şuan karnım baya baya hamile göbeği biraz erken çıktı göbeğim sanki her gören baya çıkmış karnın diyor. Sizin kaç haftalıkken belirgindi varmı böyle erkenden karnı büyüyen ?
_725gm sulee97- bünyeden bünyeye değişiyor o ben ilk 3 ay 6-7 kilo verdim karnım 17 den sonra büyümeye başladı giyinme tarzida tabi göbüşü saklıyor etrafimdakilere ben hamileyim demeden kendilerinin anlaması 26. haftaları buldu 😂😂
busra_basturk sulee97- ödemden kaynaklıdır yada iç karnınız yoksa ama 9 haftalık baya çok erken ben 5.aya kadar iç karnım yoktu çok rahat sakladım yani belli bile olmuyor du tabi insandan insana göre değişir ama ne biliyim şaşırdım 9 haftalık bebek daha çok küçüktür
Gunesazra sulee97- bende 9 haftaya gireceğim ve benimde göbüşüm çıktı iç karnım asla yok yemek yesem şişen biriydim birde ödemlendik bende hemen 3 kilo almışım. İlk gebeliğimde de böyleydi çok fena çatladım bebek dışarıda yaşıyordu resmen