RecebinEsrasi Meraba kızlar 26+1 haftalığız belim feci ağrıyor aynı şekilde kasıklarima doğru da bi ağrı saplanıyor bebiş büyüyor diye üstelemedim memlekete gittim ama orda da pembemsi akıntım oldu bugün dönüp yarın doktora gidicem ama korkuyorum başına gelen var mı😑😑😣😣
Gamzesila RecebinEsrasi bence siz beklemeden bi acile gidin bu söyledikleriniz doğum sancısı belirtileri sanki hem içiniz rahat eder pembe akıntı var diyosunuz
RecebinEsrasi Gamzesila gittim canım benim bebişim iyi şükür bişey çıkmadı 🤲tahlil yaptırdım sonuçları doktoruma göstericem