Kızlar 15 gün oldu sezaryen olali. Hamilelikte hafif oluyordu zaten ama doğumdan sonra kuyruk sokumumdan giren sol bacaga üşümeli hafif karıncalanmalı ağrı. Yatarken dönerken aynı yerde ağrı, yürürken de ağrı yaşıyorum sadece solda ama kuyruk sokumundan kalcadan aşağıya inen.
Kızlar bu fıtık mi başka bisey mi? Fizik tedaviye gittim mr çektirdim 1 haftaya cikicak. Ama bebeğime bakmak eve bakmak çok zor bu ağrı ile geçmiyor daha çok ilerliyor çok ayakta durursam. Allah için Kızlar bilen yardımcı olsun nasıl bisey bu