Kızlar iyi akşamlar aklıma takılan bir şey var, dün 2.kez anne oldum sezaryen doğumla, ilk doğumumda kanamam çoktu öncesinde, ama şuan kanamam az hemşireler normal diyor, bol, bol su içiyorum yürüyorum, dünden beri 2. bezim bu normal mi acaba böyle bir kanama, daha önce yaşayanınız var mı merak ettim?