Fatmah0666 Merhaba öncelikle çok geçmiş olsun, sağlıkla alırsınız inşallah bebişinizi kucağınıza🙏🏻 5 haftalık hamileydim kanama alanım olduğunu öğrendim sonrasında yoğun kanamalar, avuç içi büyüklüğünde pıhtılar düşürdüm. Her gün kanamam oluyordu. Ve hangi doktora gitsem bu bebek yaşamaz diyordu. Bebek bezi ile geziyordum evin içinde. 18. Haftama kadar bu şekilde devam etti. Şuan 20+5 olduk çok şükür. Ve kanama alanım bitti. Kahverengi akıntılarım bitti, artık şeffaf akıntı görüyorum ve seviniyorum. Bu süreçte ilk başlarda yatarak dinlendim, Progestan fitil kullandım fakat sonralarda psikolojik olarak aşırı zorlandım ve Allaha sığındım eğer yaşayacaksa her ne olursa olsun bana gelecekti ama yaşamayacaksa ben onu zincire vuramazdım. Kendimi biraz daha akışına bıraktım. Ve benimde her kontrole gittiğimde bir küçülüyor bir sonrakinde büyüyordu sizin gibi. Şuan minik kızımın karnıma olan tekmeleri ile yazıyorum size bunları. Geçecek inşallah sabredin, dua edin, dinlenin. Allahtan umut kesilmez❤️