SMB elbette öyle
Sezaryan oldum dıye bebegın normal gelmemem ıhtımalı diye bırseh yok
Normal bıle gelmek ıstemeyebılır
Hersey bebeğe bağlı son dakıkaya kadar
Mesela ben ılk bebegımde normal geldi kendısı ama sezaryan olmak zorunda kaldım
Rabbim hayırlısı neyse onu versin
Doktorunun dedıgı de kendi dedıgınde çıkmaya bılıyor hersey oanda son dakika gelişıyor 😊😊