Yenianne3 bende 12-13.haftaya kadar midem ağzımdaydı ama kusamıyordum bir türlü kussam rahatlıcak gibiydim halbuki 12.haftadan sonra bir kusmam başladı maşallah hergün her öğün anca o zamanlar rahatladım 17-18.hafta gibide kusmamda bulantımda gitti şükür çok çok kötü olursan parmak at çıkar valla canım ama alışkanlık haline getirme kendin çıkarmayı bekle