18 Aralık çarşamba günü bebeğim sağlıkla dünyaya geldi her şey yolunda gidiyordu sezeryanla doğum yaptığım için 2. gün hastanede bir anda sağlıklı olan bebeğimin ağzından bir damla tükürük gibi kan geldi ve çocuk doktoruna bildirdik. Hiçbir tahlil tetkit yapılmadan bebeğimi medipol mega hastanesine ve yoğun bakıma alınacağını ve bu süreçte damar yoluyla besleneceğini belirttiler. Kabul etmeyip hastanede kavga kıyametle tedavi reddi yaparak hastaneden çıktık. Çıkar çıkmaz Zeynep Kamil EAH gittik ve gerekli tetkitler yapıldı bebeğimin hiçbir şeyi olmadığını doğum esnasından olabileceğini söylediler evimize gönderdiler.
Doğumum çok güzel gerçekleşti fakat kesinlikle çocuk doktorlarını önermiyorum o korku bana yetti. Lütfen sizlerde dikkatli olun diye buraya yazdım. Sağlıkla kalın 💐