Vorga doğumdan sonra geçiyor canım benimde öyleydi büyüme var dedi pipisinin ucu kapalı oluyor idrarın yarısını yapıp yarısınıda geri çekiyor Buda böbrekte birikiyor büyüme oluyor doğumdan sonra götürdüm üroloji bölümüne war dedi 40 çıktığı gibi sünnet ettirin dedi geçti cok şükür ama sünnette ettirdim 😅😅 50 günlükken