Sevgilimmmmmmm Grip değilim ama burnum tıkalı sebebini bilmediğim şekilde. Nefes alamayınca da başım ağrıyor. Gebelikte normal mi bu
Perihan3 Sevgilimmmmmmm canim sana bir kur onercem kesin ve net bir sekilde yap bana dua edersin damlalar bos doktora bile gittim fayda etmedi ibrahim Saraçoğlu nun papatya kuru var youtubede onu 10 gun yap ben defalarca acillik oldum simdi yine gebeyim yine yaptim cok iyi geldi
Hande4545 Sevgilimmmmmmm ah benimde benimdeee geceleri tıkanıklıkla kalkıyorum bir iki saat oturtuyor
Namesiz6 Gebeliğin 20.haftasından beri benim burun hep tıkalı.Gebelik nezlesi diyorlar.Şuan 31 in içindeyim hala aynı.Doğumdan sonra geçer diyorlar
Perihan3 Sevgilimmmmmmm hic bisi olmaz ben diger gebeligimdede yaptim bundada yapiyorum cok iyi geldi qma 10 gun araliksiz ayni sekilde yap
Namesiz6 Valla eğer gebelik nezlesiyse geçmez. Ben burun aspiratörüyle de temizliyorum bazen ama bişey çıkmıyor.Hastalıktan değil çünkü. Her gece yatmadan okyanus suyuyla temizleyip, burnuma burun bandı takıyorum. Bazen viks dokunduruyorum.
Sevgilimmmmmmm Namesiz6 14 haftalıkken başlar mi gebelik nezlesi ? Grip değilim eminim iki gündür burnum tıkalı bazen akıyor başım çok ağrıyor