Namesiz6 merhaba, ben bebebao kullanıyordum çok konforlu sütyenin içğne yerleştirin siz işinizi yaparken sağsın düzenli sağım yaptığım halde 2gğnde bir şarj ediyordum düşürdüm bozuldu maalesef beklemeye vaktim olmadığından ebebekten babyplus aldm resmen paramı çöpe atmışım asla çekim gücü iyi değil günde iki kez şarj ediyorum çoğu zaman elimle tutmam gerekiyor berbat bişey
Diğer markayı da denemedm daha pahalı olduğu için mochi almadım ama sanırım o daha iyi