Ben de philips avent var, 2 aydır sağım yapıyorum. Bebeğim yoğun bakımda olduğu için evde priz başında yapabiliyorum. Mastit oldum onu acmami da sağladı çekim gücü çok iyi ve zaman içinde çekim gücünde azalma olmadı. Süt biberonda birikiyor o noktada da bir sıkıntı yaşamadım. Temizleme ve sterilize etmesi kolay. Tek dezavantajı priz başında olmak malesef.