Bekledim bekledim sonunda hayallerimden bike daha kolay daha güzel bir doğum hikâyesi nasip oldu çok şükür.Bu süreçte hep doğumu düşünerek kendimi yıprattım ama boşunaymış . 39+4 de suyun azalmış diyerek devlet Hastanesi’nde suni sancı vermek istediler suni sancı almak istemiyordum su gelişim de olmamıştı tecrübeli bir kaç ebeyle konuştum suyun azalması normal kendi sancını bekle dediler ben de Allah büyük diyerek beklemeye karar verdim 39+6 da nişanım geldi çok şükür bir belirti oldu bir kaç güne doğum yaparım diye düşündüm öyle de oldu 40+2 de gece 10.30 da sızıntı şeklinde ve kanlı suyum geldi panik yapıp devlet Hastanesi’ne gittim bir cm açılmam vardı bana yatış yapıp yine suni vermek istediklerini söylediler ben de yatış yapıp kendi sancımı beklemek istediğimi söyledim yavaş yavaş sancılarım başlamıştı beni aşağılar gibi ya verdiğimiz tedaviyi kabul edersin ya da evine git bekle dediler sen kendini hem doktor hem hasta yerine koyuyorsun gibi laflar söylediler ama benim sancılarım zaten başlamıştı üstüne bir de suni almak istemiyordum suni sancıyla kat kat daha fazla acı çekeceğimi düşünüyordum ben de imza atıp eve gittim evde sancılarım sıklaştı ama düzensizdi düzensiz ağrılarla bu kadar sancı çekiyorum benim açılmam yok diye kendimi çok strese soktum doğumun durduğunu boşuna sancı çektiğimi düşünüyordum ve devlet Hastanesi’ne gitmek istemedim yaşadığım ilçede özel hastaneye gidip epidural istediğimi söyledim sabah saat 6.00 civarındaydı açılmam 2-3 cm arası olmuştu bu kadar açıklıkla bu kadar sancı cekiyorsam ben doguramam yedi sekiz santimle ne yapcam diye düşünmeye başladım bugün cumartesi olduğu için yarım gün çalışıyorlardı ve bana takip edilmesi gerektiği için epidural yapılamadığını söylediler suda doğum istemez misin diye sordular su seni rahatlatır dediler ben de kabul ettim suda doğumu kabul ettikten sonra muayenede 5-6 santim olmuştum bile ve mesai saati başlamamıştı yani cumartesi olmasa bile epidural verilemeyecekmiş.Her şey çok hızlı ilerledi ebem beni suya soktu beş dakika sonra kaka hissi
geliyor diye ebeyi çağırdım suya girer girmez beş dakika içinde beş santim olan açılmam dokuz santime çıkmıştı ebem şok oldu beni hemen sudan çıkardı çatala aldı doktorum doğuma yetisemiycekti neredeyse ebem telaş içinde doktorlara haber verdi herkes şok içinde geldi Çatala çıktıktan sonra on dakika içinde yavrumu kucağıma aldım çok şükür çok hızlı ve kolay ilerledi mucize gibi bir şeydi düşündükçe duygulanıyorum bir ara normal doğum yapamiycagimi düşünüp sezeryan dönecek herhalde diye düşünmeye başlamıştım çok şükür her şey çok güzel oldu Allah’ım herkese kolayca doğurmayi nasip etsin.