Kızlar bebekte gelişim geriliği sebebiyle çarşamba gününe doktorum sezaryen planladı. Aksi gibi hafif grip belirtilerim var 3-4 gündür. Hafif geniz akıntısı+şiddetli boğaz acısı yaşıyorum. Kendimi boşverdim ama bebeğe geçer diye çok korkuyorum. Bu şekilde sezaryen yapılabilir mi doktora söylemeli miyim ertelemek mi uygun olur acaba?