Sevila59 ben de ilk gebeliğimdw kürtaj olmak zorunda kaldım benim de 1 buçuk sene sonra olmuştu tedavisiz olmaz demeleeine rağmen doktorların, 3 ay geçti şuan gebe olduğumu öğrendim hep umutlu ol ve kafandan sürekli hamile miyim hamile kalıcak mıyı. Bu ay tutar mı ilişkiye girerken hamile kalmak için girme çabalama yani hemen tutar