Kızlar 32+2 olduk çok şükür rabbim herkesin çocuğunu sağlıkla kucağına almayı nasip etsin benim 3_4 gündür hergun ceviz büyüklüğünde göğsünden süt geliyor bir anda atletim tişörtüm ıslanıyor asla sıkmıyorum doğumu tetiklemesin diye bu normal mi yoksa bu şekil ierleyerek hep doğuma kadar sürecek mi erken belirti mi