Naksiye58 ben ilk kızımda yedim diz kapağının az yukarısında 1 TL büyüklüğünde açık kahve bı leke var ama cigerdenmidir bilmem bendede aynı yerde aynı leke var genetik diye düşünüyorum 😅şimdi ikinciye hamileyim yine yedim bakalım bunda olacak mı 🤷🏻♀️😅