Merhaba arkadaşlar burada hep pozitif doğum hikayeleri okudum banada nâsip oldı çok şükür 26kasım geceden agrıalrim vardı o gün her saat başi tuvalet e kalkiyordım hatta yarım saatte falan sırt ağrımda vardı eşim işe gitti sabah bende kalktım kahvaltı yaptım o gün Ögleden sonra kaynanama evim çok yakın birşey bırakmak için gittim temizlik yapiyormuş yardım ettim hatta akşam çayın yanına tatlı yaptım ama agrım hala devam ediyor neyse akşam oldu yemek hazırlauacagiz manava gittik kaynanam ile biraz yürüdüm ama bir ara yürüyecek halim kalmadı ama kaynanama birley belli etmiyırum eve geldik eşim geldi yemek hazırladık yedik biz evimize geçtik saat 7 8geliyordı agrılarım hala var ve ben kenimi zorladıgim için diye düşünüyorum hala doğum değildir diye umursamiyprım agrılarım git gide fazlalaşti 10gibi artık tam anlatılan gibi sırtimdan karnıma doğru 15dk 10dk agrılarım neyse saat 12oldı hala aynı ben kasılma sayardan agrialirimi takip ediyorum daha 12günüm var ben bir duşa giriyim hafifler diye düşünüp duş aldım bir 5dk bir yandan da korkutırum ya daha da artarsa duş alınca arttığını duymuştum sadece 5dk duşta kaldım saat 1e geliyordı biraz hafifledi o arada biraz uzandım eşime de sen yat demiştim ama ben ağrı çekiyordım eşim telaşlanöişti ben sen yat birşey olursa kaldırırım dedim biraz uyudum bi yarım saat falan agrı artmiş bir şekilde uyandım kıvraniyorım otıramiyprdım artık salonda yürüyorım mutfak balkon derken en son kaynanama haber vermiştik saat 10gibi artarsa haber et dedi lambamin yanık oldıgınu görünce aradı kötüysen gidelim bi dedi ve gittik ama yanıma birşey almadim hastaneye 2bucuk gibi geldik acıklıgıma bakıldı nstye baglandım sonra 3gibi beni odaya aldılar doğum başlamiş diye beni Göndermediler eşim eve gitti eşyalar aldı saat 4oldı o zamana kadar çok iyi dayandım arada giriyordı nstye bağlı oldıgım için ayağa kalkamadım 4bucul gibi suyumu ebe patlattı kaynanam hep yanımdaydı sırtıma masaj falan yapiyordı ama suyumu patlattiktan sonra kaynanami çıkardilat o saatten sonra artık dayanamayacak kadar çoktı agrım son zaman ebelere şu içebilirmiyim elimi yüzümü yıkayım falan dedim🤦♀️neyse artık kalkamazsın dedi sonra bana ıkınmayi anlattı ben yapmaya çalişiyoım arada gelip kontrol ediyorlar en son bi ebe gelip tam açıklik diyip yatagı çatala çevirdiler sonra ıkın dedikçe ıkındım doğumumu ebeler yaptırdı beylikdüzü devlet hastanesinde doğum yaptım 6:5geçe bebegim doğdu çok güzel bir duygu gerçekten allah isteyen herkese nasip etsin bebeğimi giydirdiler benim dikişim oldı biraz çok az hissettim ama korkulacak hiç bişey yok sürekli okurum içimden ağrı çekerken falan çok şükür bebeğim şuan uyuyor onu izlerken yazmak istedim herkese su gibi doğumlar diliyorım uzun oldu kusura bakmayın sorularınız varsa cevaplarim