Mrv133 Kızlar gündüz az hareket bir iki gece yerinde durmuyor 3 4 kıpır kıpır oynuyor bu normalmi 😂 korkmaya başladım doğumcada böle olursa yandım 😂
Belinayim Mrv133 benim de öyle oluyor arada normal bence doktora da sormadım ama 2 gün oynamadığı dalan da oynuyor ama genel de hep kıpır kıpır 😍 hele bi okkali tekmeleri var 😁
Endegerlimoglum Mrv133 kaç haftaliksn. Benim ki yeni hareket etmeye başlayınca öyleydi 20li haftalarda 😂😂 gündüz tik yok gece yerinde durmazdi. Şimdi 37 haftalik oldum. Geceler ayni halen saat 3e kadar uyumuyor neler yapıyo neler. Gündüzleri de hareket ediyo baya bi
Aysegolcuk Mrv133 benimkide sabahları hareket ediyor geceleri fazla hareket etmiyor korkuyorum sorunmu var 🙂
Zeynpatak Mrv133 aynen benim de oyle 23 haftalik olduk simdi simdi gunduzleri de hissediyorm arada . Ama 19.haftada hissetmeye baslamistim ilk aksam yemeginden sonra basliyodu harekete gece de zor uyuyodum ama suan alistim sanriim 😊
Ulvish Ben kendim bebisimi gece rahatsiz ediyorum onunla oynuyorum sanki uyandiriyorum hissetmek okadar guzel ki 😍😍😍 benimki de masallah hiperaktiflik var ayni babasi... ve evzt gunduzleri ayakta hareketleri az uzandigimda hep kipirdiyor minik prenses yarin 29 haftalik olcaz insallah
AlininAysesii Yerinde durmuyor benimki de, daha 21+3’üm ama ayakları bi solda bi sağda bazen de göbek deliğinin oralarda dolanıyor... Ben de korkmaya başladım tekmeledikçe tekmeliyor mübarek 🤦🏼♀️
Deletedmom308 26.haftadayım üç gündür kuvvetli tekmeler hareketler falan yok. Hafif bi kabartı oluyo göbeğimde onu da dikkatli bakarsam ancak görebiliyorum. Niye böyle acaba :/
Yalinn8 Deletedmom308 lutfen kiyaslama lutfen endiselenme, cok hareketli olmasi da az olmasi da geyet normal, hangimiz ayniyiz ki onlar da ayni olsun, 3 oyle olur sonra baska olur, normal😉
Hhhzzzlll3545 Mrv133 valla birak oyle olsunn 30 hafta +3 gunlugun sabah aksam oglen demiyo oglus masallhhh sureklii oynuyoo😀😀 amaaan hareket etmese daha piskolojimiz bozulur birak hareketli olsun dogunca dusuncez artik 😍😀😀
NurayErguden Bende 30 haftalık gebeyim valla benim bebişinde günü günü nü tutmuyor bazen gündüz çok hareketli bazen akşamları ama daha canımı acıtıcak kadar sert tekmeleri yok
Gulsen1989 23 hafta benim de gündüz pek hareket etmiyor akşamları sağlı sollu vuruyor valla her yerden 🤣🤣🤣