aleynaozalpp14 ilk bebeğim de 11+5 haftalıkken çıkıntı var ama kız gibi dedi 1 hafta sonra kanamam oldu diye devlete gittim orada erkek kesin dedi gösterdi değişmedi bidaha :) ikinci bebeğim yine aynı hafta da kadın doğum erkek gibi degisebilir dedi iki tarama da 12 haftalık perinatolog %70 kız dedi özele gittim 13+2 de kız ama emin olamadım çıkıntı da yok dedi ☺️