yazbebisi_ Selam bugün ikili tarama testinde doktor %70 ihtimalle bebişin erkek olduğunu söyledi, sonraki randevum 1 ay sonra orda %100 sonuç olacak sizce değişir mi
2bebek-41 yazbebisi_ bende aynı hafta da ayni oranda kız dedi perinatolog merkaliyim buralarda durayım ☺️
yazbebisi_ 2bebek-41 2bebek-41 ayy ne güzel tarama testinde sağlıklı çıkınca insan cinsiyeti hiç takmıyor dimi sağlıkla gelsinler de 🫶🏻
Asli_yazici1 İkili taramada cinsiyet nasıl anlışıyormuş canım bende yaptırdım da doktor bi şey demedi