bereninannesi__ Kusamıyorum da. İlk zamanlar bile bu kadar değildi. 3 gündür çok kötüyüm ne yapabilirim çözümü var mıdır
Mavi3475 bereninannesi__ Bende 3 ay boyunca yaşadım ilaç kullanmak istemedim sabahları uyanınca yanınızda çubuk kraker olsun yiyin bol bol iyi geliyor