Kızlar dünden sonra suyum vs gelmedi herkes nişandan sonra su gelir anlamazsın git diyor bende hastaneye gidip tekrar alttan muayne olmak istemediğim için istemiyorum harekette ediyor yani bi sıkıntı var gibi durmuyo sizce napim? suni sancı veya müdahale istemiyorum doğal başlasın diye bekliyorum sancım sıklaşınca gitmek istiyorum nişan dışında bişi gelmedi kan vs korkucak bişi yoktur dimi