Damlademirr Kızlaaar bu gün bir hevesle gittim belki öğreniriz diye 13+4 teyid ama benim ufaklık maşallahhh kıpır kıpır durmuyor yerinde ense kalınlığını zor ölçtük :)) cinsiyeti öğrenemedik çok üzüldüm merak ediyorum çoooook doktor az çok anlamıştır ama bir şey demedi emin değil sanırım :) şimdi bir ay daha bekleyeceğiz :)
tazecikanneee Damlademirr en iyisi beklemek ben cinsiyet konusunda hiç meraklanmadım 😂 16fda kesin erkek dediler sonra 21 de kız olduğunu öğrendik detaylı ultrasonda 😂
Gizem_miros Damlademirr demiyolar canim ya benim doktorum 16 haftadan once solemiyor ikinciye hamileyim sikistiracam valla koseye dicem solesin 😂
zynp1512 tazecikanneee hadi ya bna da kesin dediler hatta cinsiyet partisi falan yaptım ismini bile düşünyoruz bide kız diyorlarmış 😅